Collage

Idag har jag gjort ett collage av inehållet i några ELLE-tidnignar hemma:P Den  är ämnad som en komplettering till bilden för MVG och hoppas jag får de! Man skulle få insperation av två kända konstnärer, jag valde LaChapelle och Picasso. Så mycket Picasso blev det väll inte, men lite i ansiktet med olika storlekar på ögonen, samt munnen och handen som inte är från orginalbilden och har större storlek. Från LaChapelle tog jag insperation med alla färger. Det är en hel del rosa i hans bilder och dom är även lite konstiga i stilen. PS. Den ser finare ut i verkligheten ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Häftigt !!! Hoppas du får MVG !<3

2011-12-18 @ 11:23:31
URL: http://forestman.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Trackback